ΑΡΧΙΚΗ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 10 ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕΠΑΣΥΤ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Νο 10 ΩΡΑΡΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ – ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕΠΑΣΥΤ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Συνάδελφοι,

Σας ενημερώνουμε ότι χθες ο Σύλλογος μας  επισκέφτηκε τις Διοικητικές Υπηρεσίες της Τράπεζας μας , με σκοπό να ενημερωθεί από τους συναδέλφους για τυχών προβλήματα τους, καθώς επίσης και θέματα που τους απασχολούν και δημιουργούν ζητήματα στην καθημερινότητά τους.

Το 1ο θέμα που έθιξαν σχεδόν στο σύνολο τους οι συνάδελφοι ήταν το ωράριο, τα προβλήματα που παρατηρούνται από την μη πιστή εφαρμογή του, έπειτα και από την εφαρμογή της διαδικασίας του «ΕΡΓΑΝΗ», καθώς και τον αντίκτυπο που αυτό έχει στην καθημερινή λειτουργία των υπηρεσιών. Επισημάναμε καθημερινά φαινόμενα, που σύντομα πρέπει να εκλείψουν, όπως η παραμονή των συναδέλφων πολύ μετά την λήξη του ωραρίου στις θέσεις τους, για πολλούς λόγους, οι οποίοι κατά την άποψη μας πρέπει άμεσα να διορθωθούν. Επίσης τονίστηκε ότι λόγω της έντονης πίεσης  χρόνου αλλά και υπέρογκων εργασιών με πολύ λίγο προσωπικό, υπάρχει αυξημένος κίνδυνος λάθους. Τονίσαμε ότι το ωράριο είναι διαχρονικά θεσμοθετημένο και πρέπει η υπερωριακή απασχόληση να αποζημιώνεται όπου και όταν αυτή πραγματοποιείται, ανεξάρτητα από την εφαρμογή του «ΕΡΓΑΝΗ». Από την πλευρά μας οφείλουμε να ενημερώσουμε την Διοίκηση σύμφωνα με το νόμιμο δικαίωμα μας ότι σε περίπτωση που αυτή η κατάσταση με το ωράριο συνεχίσει να είναι καθημερινότητα και όχι εξαίρεση, θα απευθυνθούμε στην Επιθεώρηση Εργασίας προκειμένου να πραγματοποιηθούν έλεγχοι και να επιβληθούν κυρώσεις, όπως ήδη έχει γίνει και σε άλλα τραπεζικά ιδρύματα της χώρας. Επίσης διαπιστώθηκε για άλλη μια φορά ακόμα η άμεση ανάγκη νέων προσλήψεων εργαζομένων ‘’πρώτης γραμμής’’, που είναι απαραίτητες για την ομαλή λειτουργία του συνόλου των εργασιών την Τράπεζας.

Το 2ο θέμα ήταν η αναντιστοιχία ευθυνών-αμοιβών συναδέλφων στις Διοικητικές Υπηρεσίες και πιο συγκεκριμένα με εξαίρεση τους Διευθυντές, είναι ελάχιστες οι περιπτώσεις που οι συνάδελφοι που αναλαμβάνουν ευθύνες για συγκεκριμένους τομείς, κατέχουν και τον αντίστοιχο τίτλο – θέση, άρα και αμοιβή, για την ευθύνη αυτή. Κρίνεται λοιπόν επιτακτική ανάγκη η Τράπεζα να προχωρήσει στο ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ την ολοκλήρωση δηλαδή της οργανωτικής δομής στις Διοικητικές Υπηρεσίες, όπως πρόσφατα έκανε και με το δίκτυο, ώστε ο κάθε συνάδελφος που αναλαβαίνει την όποια ευθύνη, να έχει και τον αντίστοιχο ρόλο αλλά και την αντίστοιχη αμοιβή.

Τέλος επισημάνθηκε σε μερικές υπηρεσίες έντονα (π.χ οριστικές καθυστερήσεις) το φαινόμενο συγκέντρωσης πολλών συναδέλφων σε μικρούς χώρους, με αποτέλεσμα η εργασία τους να γίνεται με μεγάλη δυσκολία, αλλά ταυτόχρονα να υπάρχει και κίνδυνος για την υγιεινή και την ασφάλεια τους, πόσο μάλλον όταν σε αυτές τις υπηρεσίες υπάρχει και επισκεψιμότητα πελατών. Η Τράπεζα οφείλει να βρει λύση ώστε οι συνθήκες εργασίας να είναι κατάλληλες, ασφαλείς και ίδιες για όλους.

Θα ακολουθήσουν επισκέψεις και στο Δίκτυο καταστημάτων και θα σας κρατάμε ενήμερους για τις εξελίξεις.

Subscribe to Newsletter

Never miss any important news. Subscribe to our newsletter.