Συναδέλφισσες συνάδελφοι,
Όπως σας είχαμε ενημερώσει και στην προηγούμενη ανακοίνωσή μας, εκκρεμούσαν κάποιες συναντήσεις με τους νέους Ανώτερους Διευθυντές, για την γνωριμία και την περαιτέρω αποσαφήνιση των σχεδίων που τρέχουν και θα τρέξουν το επόμενο διάστημα, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν. Έγινε μια αναλυτική ενημέρωσή τους για τα κατ’ αρμοδιότητά τους προβλήματα που έχουν εντοπιστεί, τα οποία δημιουργούν θέματα καθυστερήσεων και γραφειοκρατίας, με στόχο την επίλυσή τους.
Στις 17/2/2021 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον νέο Ανώτερο Διευθυντής Λιανικής & Ψηφιακής Τραπεζικής (CHIEF RETAIL & DIGITAL OFFICER) κ Βουράκη Αντώνιο. Από την πλευρά του Συλλόγου παρόντες ήταν ο Πρόεδρος συν. Δραμουντάνης Γ., η Αντιπρόεδρος συν. Πηρουνάκη Ε. και ο Αντιπρόεδρος συν. Μωραϊτάκης Ε., (εκπρόσωποί μας από το Δίκτυο καταστημάτων) και έγινε μια συζήτηση για τα θέματα που εμπίπτουν στις δικές του αρμοδιότητες και ευθύνες. Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν το δίκτυο των καταστημάτων και τα έντονα λειτουργικά προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά λόγω μειωμένου προσωπικού, αλλά και λόγω μη σαφών και άμεσων οδηγιών διεκπεραίωσης από τις Διοικητικές υπηρεσίες, θεμάτων που δημιουργούν έντονα προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών, αλλά και την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων μας. Πήραμε την διαβεβαίωση ότι όλα θα ιεραρχηθούν και θα τακτοποιηθούν το επόμενο διάστημα, διότι είναι ο μόνος τρόπος για να συνεχίσει την ανοδική και επιτυχημένη πορεία της η Τράπεζά μας, σύμφωνα με τις προσδοκίες της Διοίκησης και όλων μας. Το τελευταίο διάστημα δυστυχώς παρατηρείτε έντονα, πολλές διεκπεραιωτικές εργασίες και αναφορές που σχετίζονται με την επικείμενη πώληση κόκκινων δανείων, και απαιτούνται να υλοποιηθούν σε πολύ συγκεκριμένο διάστημα, από το ήδη αποδεκατισμένο δίκτυο των καταστημάτων μας. Απαιτούμε λοιπόν από την Διοίκηση σωστή διαχείριση και ως προς τον χρόνο αλλά και ως προς τον όγκο των εν λόγω εργασιών.
Στις 18/2/2021 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με την κ. Φερεντίνου Αργυρώ, Chief Operating Officer (COO). Από την πλευρά του Συλλόγου παρόντες ήταν ο Πρόεδρος συν. Δραμουντάνης Γ., το μέλος του Δ/Σ συν. Ντελάκης Εμμανουήλ και το μέλος του Δ/Σ συν Τζώρτζογλου Παύλος, (εκπρόσωποι μας από τις Διοικητικές Υπηρεσίες) και έγινε ξανά μια συζήτηση για τα θέματα που εμπίπτουν στις δικές της αρμοδιότητες και ευθύνες. Συζητήθηκαν θέματα που αφορούν τις Διοικητικές Υπηρεσίες και τα έντονα λειτουργικά προβλήματα που προκύπτουν καθημερινά λόγω μειωμένου προσωπικού, φόρτου εργασιών λόγω συνεχούς κεντροποίησής τους, απουσίας σαφών κατευθυντήριων οδηγιών που αφορούν συγκεκριμένες τραπεζικές διεργασίες και έλλειψης πρωτοβουλίας και ευθύνης από υψηλόβαθμα στελέχη
κεντρικών υπηρεσιών. Τονίσαμε ότι πρέπει να γίνουν άμεσα κινήσεις και να ληφθούν πρωτοβουλίες ώστε να προκύψει παραγωγικότητα, κίνητρα, βελτίωση των γνώσεων των λειτουργών και κατάλληλη κατάρτιση. Επίσης, δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση στο θέμα των υφιστάμενων εργαζομένων και στην απαραίτητη πλέον αξιολόγηση, εξέλιξη και αναβάθμιση με αξιοκρατικά κριτήρια, αφού υπάρξει διαβούλευση με το Σωματείο για τον τρόπο αξιολόγησης. Τέθηκε τέλος και το θέμα της άμεσης αναμόρφωσης και βελτίωσης των διαδικασιών, εγκυκλίων και εξορθολογισμού και αποσαφήνισης του Τιμολογίου της Τράπεζας με την συμμετοχή στις ομάδες αναδιάρθρωσης αυτής κυρίως των κατά θέμα, εμπλεκόμενων μονάδων και ακόμη πιο σημαντικό των χρηστών που καλούνται να τις εφαρμόζουν.
Τέλος στις 22/2/2021 πραγματοποιήθηκε συνάντηση με τον νέο Ανώτερο Διευθυντή Πληροφορικής (CHIEF INFORMATION OFFICER) κ Τριπολιτσιώτη Σωτήριο. Από την πλευρά του Συλλόγου παρόντες ήταν ο Πρόεδρος συν. Δραμουντάνης Γ., ο Γεν. Γραμματέας συν. Δραμουντάνης Β, και το μέλος του Δ/Σ μας, μέλος του Δ/Σ της Τράπεζας και πρόεδρος του Εργατικού Κέντρου Ηρακλείου συν Βοργιάς Στέλιος και αναλύθηκαν θέματα που εμπίπτουν στις δικές του αρμοδιότητες και ευθύνες. Συζητήθηκε το θέμα των ουσιαστικών παρεμβάσεων στο σοβαρό θέμα της ηλεκτρονικής τραπεζικής γενικά, στο οποίο η Τράπεζα μας βρίσκεται σε χαμηλό επίπεδο σε σχέση με τα άλλα ιδρύματα. Τονίστηκε ότι είναι επιτακτική ανάγκη να υπάρξει άμεση αναβάθμιση και εξέλιξη των συστημάτων μας, φτάνοντας σύντομα στο επιθυμητό επίπεδο και δίνοντας έτσι μια άλλη βαρύτητα στην Τράπεζα αλλά και στις σύγχρονες και σύνθετες τραπεζικές εργασίες και συναλλαγές που προκύπτουν κάθε μέρα. Επίσης τονίστηκε ότι θα υπάρξει συνεργασία μαζί του σε ότι θέμα προκύπτει στην καθημερινότητα των λειτουργών της Τράπεζας και θα ιεραρχηθούν τα λειτουργικά προβλήματα που υπάρχουν, με σκοπό την άμεση επίλυση τους. Τέλος συζητήθηκε το ωράριο λειτουργίας των υπηρεσιών που ανήκουν στην ευθύνη του και δεσμεύτηκε για την τήρησή του, αλλά και την αποζημίωση των λειτουργών όταν προκύπτουν ανάγκες υπερεργασίας.
Τέλος τονίστηκε για ακόμα μια φορά προς όλες τις κατευθύνσεις ότι για το θέμα των κεφαλαιακών αναγκών που θα προκύψουν από την πώληση – διαχείριση των κόκκινων δανείων αλλά και για την ανάπτυξη της τράπεζας σε άλλες περιοχές της Ελλάδας, αποκλειστική ευθύνη αντιμετώπισης του θέματος έχουν η Διοικητική και υπηρεσιακή Διοίκηση και ο στρατηγικός επενδύτης.
Σας ενημερώνουμε ότι ο Σύλλογος θα παρακολουθεί την πορεία υλοποίησης των δεσμεύσεων και όπου χρειαστεί θα παρεμβαίνει, τόσο για την διευκόλυνση του σχεδίου στα πλαίσια των δυνατοτήτων του, όσο και για τις τυχόν αποκλίσεις από τις δοθείσες δεσμεύσεις.
Θα σας κρατάμε ενήμερους για τις εξελίξεις.
Για τον Σ.Ε.ΠΑ.ΣΥ.Τ
Ο Πρόεδρος του Δ.Σ. Ο Γεν. Γραμματέας του Δ.Σ.
Δραμουντάνης Ζ. Γιάννης Βαγγέλης Η. Δραμουντάνης